Pengenalan BlogJog

17 September 2009
Posted by Admin

Apa itu BlogJog?

BlogJog (sebut betul2) ialah pendekan dari Blog Joging. Ia merupakan terminalogi yang direka oleh saya untuk menggambarkan saya sedang berjoging dari satu blog ke blog yang lain. Saya akan memberikan ulasan mengenai blog tersebut dari beberapa sudut.

Tujuan BlogJog?

Blogjog ini bertujuan memberikan pendapat peribadi mengenai seseorang blogger dan blognya. Secara tidak langsung, ia akan memberikan intro @ sinopsis kepada blog berkenaan disamping beberapa komen untuk memperbaiki persembahan blog dari segi kandungan ataupun grafik. Tetapi, ianya ulasan peribadi saya berdasarkan pengalaman saya di dalam multimedia.

Kriteria BlogJog
  • Blog berkenaan mestilah ditulis secara majoritinya di dalam Bahasa Melayu.
  • Pemilihan Blog di atas cadangan blogger lain ataupun saya sendiri yang jumpa.
  • Blog mesti selalu dikemaskinikan sekurang-kurangnya 2 kali seminggu. Ditangguhkan buat sementara waktu.

Penghargaan dari BlogJog

Setiap blog yang telah diulas akan menerima Avatar BlogJog seperti di bawah selepas tuan punya blog meninggalkan komen pada ulasan yang diberikan oleh saya.

5 jogger:

Farhah Izwani said...

salam..
agak-agak blog saya sesuai tak untuk di BlogJog?

Mcjust said...

mcm mane nak di blog jog kna? nk tinggal link kt mane??

@cik_ezati said...

terima kasih kerana telah memilih blog saya sebagai lampu sorot rakan blogjog pada minggu kedua & ulasan anda tentang blog saya amatlah saya hargai =)

cik afiqaqila said...

tak faham la pasal blog jog nie..
explain boleh?
org dah follow.

Anonymous said...

oh! salam perkenalan.baru saja join.ni blog saya ye

aziranadia.blogspot.com