Sequel: Jogger dah jadi CEO

26 March 2010
Posted by Jogger


Salam,

Sorilah... Patutnya aku dah sambung citer ni semalam, tapi lambat sket sebab ada hal. So hari ni baru sempat berblog. So aku sambung citer balik. Aku dah dpt CEO tu masa aku pandu lalu di KFC kat Wangsa Maju. So dia pun kasiklah benda nih. Aku x pernah guna sampailah 25 Miac. Dapat lah ais krim cawan satu dgn pembelian RM20 ke atas. Ni lahh CEO title aku yang baru; Chicken Enjoyment Officer

Bukan aku berniat nak tipu korang, tapi bergurau mesra. Sori yer.


10 jogger:

Eyqa Zaque said...

tarik balik tahniah.
hahaks. jaat!

enyheartsdiamond said...

nnti belanja keyh ;p

Jogger said...

hahahah bilet... jgn marah nnt lekas tua

Jogger said...

buleh eny... bila jogger jd CEO KFC yg real

Unknown said...

nasib baik aku terlepas baca entry ko yang lepas...kalau tak memang aku spam blog ni

Jogger said...

muahahhaha... spam jer

Unknown said...

ingatkan CEO Kueh tart..hahaha

Jogger said...

Sendra...

Kueh tart dh ada ceo dia....

JAI said...

adeyyyy..hampehhh..ni lagi sekutu kutu kutu si bro eyriqazz..memang terkena jerr...tapi bagus..teman mesralah katakan..ahaks

Jogger said...

Hahaha Jai... Bergurau manja sket... Tapi aku x tipu kannn?