Gatsby Deodarant Street Fair

16 April 2010
Posted by Jogger

Salam,


Weekend ni ramai org tertunggu-tunggu, ye lah. Sbb Gatsby Street Fair. Mmg aku jamin, ia akan menjadi event yg meriah giler. Sayangnya aku tak dapat pegi. Sebabnya aku ada famili day dekat Lumut. Tapi, aku buat entry nih untuk menyatakan sokongan aku kepada Nuffnang & Gatsby. Moga2 event nih berjalan dgn lancar.

Antara mereka yang pergi yang aku tau ialah, Eyriqazz, Kak Ina KL, Aus Melankolik, Eykameow, CikHel, Kak Tash, PojiePooh dan Jai. Ameklah gambar byk2 yer...

Enjoy yourself

4 jogger:

Pojiepooh Abdullah said...

alahai, xdapat beramah tamah sama bro jogger lagik!
xpelah, ati² gi sana yer.. nti kami snappy byk² kasi bro makan ati ;p
wakakak!

cik helena said...

jumpe esok!

JAI said...

laaa..rugi bro..

Call me, Eyka said...

eleleleyyy... yer yer la tu family day.. ntah2 jumper si jogger kat TS tu and bawak 1 family hihi. jumpe esokkkk :P