My Favourite Sport

06 April 2010
Posted by Jogger

Salam,

So sempena advertorial hari ini, aku akan bercerita pasal favourite sport aku iaitu paintball. Aku sebenarnya dah lama daa main paintball ni, sejak 2004 lagi. Masa tu kalo aku criter kat orang, suma cakap pinball bukan paintball. So terpaksalah aku bercerita apa itu paintball sebenarnya.

Dan aku bermula sebagai marshall kemudian baru full time player . Tapi masa time2 marshall tu pun aku dah start masuk tournament. Pernah menjuarai TT Park Paintball tournement, join MyNPL & MPOC, International Pangerang Paintball Championship, Asian Cup 2006 dan banyak lagi lah tournament.


Dorang slalu cakap team aku nih team katak hijau sbb kitaorang tak pakai baju jersey paintball tapi pakai baju Fox Motorcross kaler hijau. Mmg kalo dalam tournament sapa2 pun jarang baju hijau. Kita orang jer. Sedikit sebanyak berjaya mensaiko pihak lawan.

So latest skali, aku main paintball dgn blogger2 sekalian. Time tu aku dah pakai Adidas Action 3 deodorant. Bila tgk gambar kat bawah nih, rasa teruja pula nak pakai set dia. Sure segar dan boleh main paintball sepanjang hari. Harap2 dapat try semua produk kat bawah tu


* Oh ya, sekarang ada minat sport baru, ATV.... yah yah yahh

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

10 jogger:

Eyqa Zaque said...

~wee gud luck

Unknown said...

wah keren, semoga sukses.

JAI said...

baguih..baguih..entry baguih..gud luck bro

Jogger said...

hahahah thanks btg & bilet

Jai, hang nyer pun baguih gak... keeper serawak tuu

enyheartsdiamond said...

nk join team katak hijau! :D

p/s: jgn gay2 ngn bf eny ;p

gooseberries said...

beshnyer men paint ball..teringin nak main..tp xde geng orhh

Jogger said...

alaaeny... jeles yerk??

Jogger said...

gooseberries...

nnt kita men lagik sama2 dgn blogger lain

AJ said...

ehh,hang bukan suka renang berirama ke?hik3...

Jogger said...

Eyriqazz...


Jgn ar pecah rahsia... Syhhhh