<< Red Mummy >>

16 October 2009
Posted by Jogger

Hampir sebulan Blogjog diperkenalkan kepada public. Dan saya rasa sambutan yang ada baik jugakla daripada kawan2 walaupun baru ada follower 2 orang. Huhuuh. Takper. Pelan2 kayuh.

So dah lama saya cadang untuk memblogjog blog2 orang femes & artis. Tapi mmg saiko jugak, sebab saya ada terpikir, orang akan cakap dia blogjog utk curik trafik dorang. Tapi hari ini saya memberanikan diri jugak untuk wat BlogJog kat satu blog ni atas dua sebab. Pertama, mmg niat dihati untuk wat blogjog orang2 femes ni sempena 1 bulan berblog. Kedua, empunya blog ini memang sokong kalo orang buat entry pasal dia. So, tanpa ragu2, mempersembahakan "Red Mummy". Rasa2 x payah intro pepanjang sbb mmg ramai blogger angkat dia sebagai blogger idola.

URL:

Ulasan:
  • Antara blogger terulung di Malaysia. Kalo x, takkan masuk Project Alpha kan kak RM?
  • Nak tau lebih lanjut, tgklah Projct Alpha.
  • Mother of two lovely children, finalist Best Parenting Blog for Asia Pacific Awards, Pemenang Blog Terbaik & Blog LifestyleWanita Terbaik dan pelbagai lagi. Lepas nih taruk banner BlogJog plak kak RM. Baru meriah....
  • RM ni jenis suka mencuba dan berani. Dan saya rasa, dgn sikap dia cenggitu, membolehkan dia berada di tempatnya sekarang.
  • Satu jer masalah saya. Background dia merah bebenor. Xleh baca lama2. Tapi dah dkt 50% daa saya bacer. Mmg kalo saya buat review utk BlogJog, saya akan baca semua entry di blog tersebut. So, akan kugagahi jua utk baca blog RM sampai abeh
Antara post yang menarik untuk dijengah:

0 jogger: