<< N.T.A.H >>

14 October 2009
Posted by Jogger

Kekadang org kompius kenapa citer pada perenggan awl ini tiada kaitan dgn review yang dibuat. So, saya nak explain kat sini supaya, pd awal perenggan adalah citer pasal diri saya sendiri. Untuk mengelakkan kekompiusan berlaku, Setiap entry yang ada citer pasal diri saya akan di letak tajuk iaitu KarutMarut Jogger, then baru diikuti dgn ulasan blog. Amacam?? Ok daak??

KarutMarut Jogger: Komunikasi Sehala
Cik Hannani Zhafirah baru setahun 3 bulan. Memang xde words yg kita paham kalo dia bebel, kecuali perkataan "jatuh". Perkataan tu jer yang dia tahu bila nak guna. Bila barang jatuh, dia akan cakap "jatuuuuuuuuuuuhhh". Tapi dia paham kalo kita cakap, mcm "Tlg amek remote", "Jom pegi mandi" or apa2 jer.
So satu hari tu, mmg cadang nak pegi beli spek mata hitam utk Hannani. Tapi xda yang berkenan, baik di mata parent or mata Hannani sendiri. So kitaorg tanya arr nak yang ni ker, dia amek tp kejap je dia pulangkan balik. Habis satu rak spek kita org selongkar. Tak beli jugak.

So pada weekend lepas, kezen dia (Abg Zakwan) pki spek mata masa open hse hari tu. So Cik Hannani mintak kat abg Zakwan dan terus pki. Yang beshnyer, siap letak kat ats kepala tu. So korang tgk arr betapa dia suka bila dapat spek mata tu. Bila tanya suka ke spek tu, dia akan goyang2 badan dia. Mmg dia akan goyang badan kalo dia suka. Tp sekarang nih tgh train dia buat sign "thumbs up" plak *pic credit to lionstarblog

BlogJog kali ini: N.T.A.H

URL:
Ulasan:
  • Nina@Lina bekerja di salah satu gov agency.
  • Dia nih kalo dia x tahu something dia akan carik info pasl tu gak. Tapi x suma benda ar.
  • Nina nih suka sound direct kalo dia x suka akan sesuatu. Tp bagi saya, baguslaa x hipokrit.
  • Nina, good job. Saya akan teruskan membaca blog anda.
Antara post yang menarik untuk dijengah:


Labels: ,

2 jogger:

bb7ady said...

wahh. tak sangke belog aku yg tahape2 tu direview juga oleh blogjog. mekaseh ;)

err, aku suke sound direct ke? rasenye kalo in person kadang2 je kut. sbb aku malas bercakap.
tp kalo membebel dlm belog tu adela. hehe :p

Jogger said...

mmg entry2 tu best arrr. kalo x sure aku x masukkan ke dlm blogjog. good job