<< All Those Moments >>

13 October 2009
Posted by Jogger

Hari ini, saya telah diketemukan dgn satu blog yang menggamit jiwa saya. Semua kenangan lalu mengimbau ke benak otak ini. Blog x opismate dlu. Mana tak nya, hampir 4 tahun bekerja, membanting jari utk buat storibod, mengharung suka duka di opis ini. Dan walaupun blog dia mempunyai lebih dari 200 entry, berjaya dibaca hingga abes. uhuhuh sungguh tekun. Kalau lahh wat keje + ibadah mcm gini, memang cemerlang arr KPI den.

Kat sini arr saya blajar memacam. Dari fresh grad yang x tau apa2 sampai laa ke Project Management. Antara kenangan saya kat sni

  • Buat projek utk JAPIM, start dari storibod, sampai laa ke pembungkusan utk di pos
  • Pegi Sabah bersama Ben & Bawal. Masa tu baru beberapa bulan masuk. kena buli teruk wooo
  • Pegi Brunei, opis sponsor passport yang skrg dah ada mcm2 cop negara.
  • Tido di opis, walaupun x selalu tapi pernah laa jugak.
  • Main DOTA bagai nak rak. x kira masa
So, cik catz. Here the tribute for all good examples, jokes, fun and everything that we shared together. walaupun muka saya xde dlm belog awk..... (gurau jer)

URL:
Ulasan:
  • A mentor to me. Kena tabik hormat kat catz nih
  • Memang tak lokek gambar kat belog dia nih.
  • Kalo korang perasan, citer dia mmg byk psl dorang gi makanan & tempat mkn. Tapi bukan review. Mmg bos pada Boy & Choup betullah Catz nih.
  • Maybe kali ni review sebab ada sentimental value pada bleog ni.
  • Selamat mengandungkan anak tu...
Antara post yang menarik untuk dijengah:

1 jogger:

catz said...

wah tak ku sangka ... concept yang bagus untuk berblog, keep it up :D