Butterfly oh butterfly !!!

26 November 2009
Posted by Jogger

Semalam, aku terjumpa butterfly nih. Cantik. Kaler hijau + biru. Dan saya rasa penah jumpa dia dulu. Sebab apa saya kata camtu, sebab kat badan dia ada satu tanda. Dan saya konfiden tu tanda lahir dia masa dia jadi ulat bulu. Ngeh ngeh

So, konon2 saja nak dok dekat sket. Tapi apakan daya, dia dah terbang dan keluar terus. Hampa siot. Dia terbang tak kembali2 dah. Kalo boleh, nak sms dia suruh datang balik. Tapi, mana butterfly tu bawak henpon... Adehh

Then, masa saya nak beredar jer. Datang plak satu butterfly. Takdelah secantik yang pertama tadi. Kaler coklat + agak panjang. Walaupun dia agak frendly (sbb saya rapat dia x terbang), tapi hati saya masih lagi bersama2 butterfly yang pertama tu. Dialah paling menarik, cantik & perfect di dalam katagori butterfly-butterfly semua.

Owh butterly hijau... Harapnya jumpa ko lagi nnt.

p/s: Entry tidak bergambar ya. x payah refresh2. tp refresh utk nuff xper... dialu2 kan

Labels:

10 jogger:

Anonymous said...

btrfly pertme tu pergi dan xkan kmbali lg ke?
mcm lg rabbani tu..hehe

Aina Rahman said...

pergi la cari kt taman rama2..mesti jumpe..hahaa

Jogger said...

lionteen,

dia pergi... tp GPS dia rosak.. tu yg x kembali... aku hanya satu persinggahan... ewah2

Jogger said...

cik aina, betul jugak...

tp kalo kat taman rama2 tu... sure dia dah kena kurung... sian my butterfly

p.s: time aku wat entry & komen2 nih... aku dah gelak guling2 da nii

Va Va Voom said...

hmmmmm ada makna tu (^_^)

Zaty said...

yg cantik mmg susah didekati...hehehe klik2 nuff 30x...hehehe

lagenda said...

Salam Ziarah.......

Hai geng-geng klik semua baru je nak joging-joging blog korang ni tadi sibuk sesangat-sangat la

ZR said...

tak ku sangka...ko jiwang rupenya...tpkan..w/p pun die tak kembali lg...di hatimu ada die...ehehhehe

Unknown said...

rama2 pun ader tanda lahir ker?
kalau ramasamy aku percaya la...

jijie said...

ada la...stiap rama2 ade tanda die sndiri utk bezakan antara rama2 len..hihi