Rutin Harian Bertambah

18 November 2009
Posted by Jogger

Huhuhuhu.. Sejak balik daripada jogging kat cherating nih.... x sempat2 lag wat review baru...bukan apa, byk dok jogging je. Almaklumlah, kena kunjung mengunjung dgn tetamu yang datang.

BTW, kepada rakan Klik Nuff, saya ucapkan terima kasih. Lagipun, kalo dlu berjoging ke blog orang tanpa haluan, sekarang dah ada rakan nuff, saya akan joging di blog anda dlu sambil klik2 nuff. Itu akan jadi keutamaan saya setiap pagi.

OK, kepada yang dah signup tu terima kasih, kita teruskan utk mengkayapkan diri sendiri dgn klik nuffnang

5 jogger:

lagenda said...

Salam Ziarah.

Thank kerana memeberi komen di blog saya dan linkkan ke blogjog ni ye.Rutin saya pun sama la masuk ja pagi-pagi lawat rakan klik nuffnang la .

jijie said...

jogging di pagi hari...hehe..tp ni da tengahari da..hehe..

pssst..asyk jogging jek.. ke cherating pun jogging gak..konpem sihat..hoho~

joegrimjow said...

ehh
terklik nuffnang

siggplus said...

nuff tido utk ditembak..heh

Liyana said...

ehem...jogger...leh wat review pasal blog saya gak?neway...hallu ex-opismate!!!=)