Bola Aper? Bola Sepak.. Bola Aper??

21 December 2009
Posted by Jogger

Salam,

Rasa2 x terlambat lg nak ckp tahniah kat skuad bola sepak di Sukan Sea ari tu. Rasa2 nih first time aku tgk bola rasa mcm tgk Thomas Cup. Berdebar2

Tapi entry nih bukan citer pasal Bola kat sukan sea aritu. Nih aku nak cerita pasal World Cup. Seingat2 aku, kenangan paling awal tgk WC nih pada tahun 199o. Tu pun sebab orang lain tgk. Tapi start tahun 1994, WC mmg jadi acara wajib utk ditonton. Tapi masa tu aku kat sekolah. So, aku sanggup 'fly' @ kuar tanpa kebenaran gi tgk kat umah member.

So, kebetulan, tgh tgk bola tu, member kol dari sekolah. Cakap ada spot check. So, kita org kelam kabut jalan kaki balik ke asrama. Sekolah kita org atas bukit. So kena arr panjat bukit dlu before sampai ke pagar. Salah sorang member aku nih, Farahi nama dia, jatuh plak. Dah lahh tgn dia baru jer baik dari patah. Dan2 tu aku terbayang kena menjawab dgn mak dia.

Nasib baik laa dia x apa2. So kita org masuk dgn selamat. Tapi, hampeh, xder pun spotcheck.

Nnt aku citer pasal WC ni smpi ke tahun 2006

Labels:

2 jogger:

emak said...

aku puas hati tgk artu...bersorak smpai ilang suara jap.

Anonymous said...

mmb kamu yg farahi tu laki ke pmpuan...
lionteen ade gak mmb nm tu..
tp pmpuan la..
hehe