Ingin mengenali Jogger dgn lebih dekat??

12 January 2010
Posted by Jogger


Muahaahha.. tak boleh handle nyer tajuk entry... mcm nak menjual diri plak. Hehehheh. Bukan apa, cuma nak kasik tau, twitter untuk Jogger dah diregister dah. So, sapa2 nak join twitter saya silakan. Dan ada berita baik utk rakan2. Twitter pun ada mcm ala2 nuffnang jugak. Nama dia Churp Churp. So boleh register kat sana dan dapatkan duit. Dengan syarat, guna twitter. Untuk lebih lanjut boleh pegi ke ChurpChurp atau ke laman sahabat baek aku, Melz.


Tapi yang penting, Twitter nih ada application terus dgn blackberry aku. so x payahlah nak guna browser utk update. So korang boleh expect yang aku akan slalu hupdet di twitter aku. Kalo berminat laa.

Oh yer. Maybe kat twitter aku lebih keterbukaan utk bercerita pasal diri aku dan sebagainya.

2 jogger:

Anonymous said...

xde twttr..
huhu

Jogger said...

hahahah register jer... bukan kena bayar pun...