Happy Birthday !!!!

12 March 2010
Posted by Jogger

Sempena tarikh keramat ini, izin kan aku ucapkan Selamat Hari Lahir kepada *****. dah masuk 3 series dah ko nih. Perangai mcm budak2 lagik... penin kepala aku tgk ko nih.

Aku tau ko dah ada anak sorang. Jaga lah dia bebaik. Jgn plak ko biarkan dia kontang kanting. Dia tu rezeki pada ko. So, dah mmg amanah ko utk jaga dia, didik dia utk jd muslimah sejati. Jangan plak ko merungut pasal dia, marah tak tentu pasal.

Umo ko pun dah tua. Dah tiba masanya utk ko pikir masa depan secara serius. Pilihlah jalan yang betul walaupun org dikeliling ko byk dok saiko... Spend your money wisely.... jgn membazir x tentu hala

Aku tau byk lagi wishlist ko yg belom capai. PS3 laa, caldina lah... Sony home theater. Tapi setlah priority yang akan memberi faedah kepada famili ko... jgn asik2 hot wheels jer

Akhir kata, jgn plak ko terasa hati. Aku ni bukan marah, tp sayang kat ko. Jaga diri bebaik. Sebabkan aku rapat dgn ko lah aku ckp cenggini

13 jogger:

ZR said...

ehemmm...nie bukan ckp..nie menulis nameye...sila betuikan vocab anda...sekian terima kasih...

Crazee Lazzy said...

wahhhh pedas gak sound lu ni.. tepek tepat kat muke... gua pun terasa... hahahah....

catz said...

Selamat Hari Lahir

enyheartsdiamond said...

birtday sapa ni???hahaha

Jogger said...

kazaztan,

baik cekgu... akan sy betulkan dalam karangan yang akan datang

Jogger said...

fhad...

lu nyer bday sama hari ni ker?

Jogger said...

catz... camat ari lahir jugak

Jogger said...

eny...

birthday seseorg yg rapat dgn jog nihh

cik helena said...

siapa nih jogger??nak tau..hehehe

Eyqa Zaque said...

hapi bitday gak kepada insan itu.. hehe..

Anonymous said...

epy besday..
~lalala~

Jogger said...

Cik hel... Org tu pun bacer gak blog ni

Jogger said...

Bilet & lionteen

Org tu ckp thanks... Dia ckp takkan wish jer. Kasik ar hadiah sket...