I Just Love Good Smelling People

09 March 2010
Posted by Jogger

"Hidung umpama stereng yang akan memandu mata ke arah bau tersebut"

Memang hidung mcm statement kat atas. Lagi2 bau makanan. Tapi tak boleh dibandingkan dgn bau wangi orang. That's why I Just Love Good Smelling People. Pantang bau badan yang wangi, sure aku akan toleh. Terutama wanita laaa kan. Kekadang harga bukan ukuran utk menentukan seseorang itu wangi atau tidak.

Kalo dulu, ada sorang mamat nih dalam groupie kita org, bau ketiaknya hangit yang amat... Menusuk hidung beb. Lagi2 bila kita orang balik dr lunch dan berpeluh2. Pening gak kitaorg nak pikir cara paling halus utk kasik dia sedar. Akhirnya, datang idea utk belikan body odour utk dia. Maka, bersesuaian dgn harga, kita org terus beli Adidas Action 3 Fresh utk mamat ni. Memula berkerut jugaklah dahi dia. Esoknya dia pakai dan menakjubkan!!! Bau hangit mamat nih dah hilang sepenuhnya, walaupun berpeluh bagai nak rak. Oleh kerana bau hangit tu dah takder, kitaorg lebih sayangkan dia dari sebelum ni. That's why-lah I Just Love Good Smelling People. Kurang sket dosa kering kita org.

Lepas tu, oleh kerana hasil nya amatlah memberangsangkan, 3 orang dari 5 org dr group kita dan convert ke Adidas nih, termasuklah aku. Dan pilihan aku skrg, Pure sbb bau dia xderlah kuat sgt. Mmg aku x suka bau2 yg tajam dan too manly sgt. Oh yer, aku mmg lelaki sejati yer. No bengkok2 tau... nyah. Skrg nih dah masuk botol/tin yang ketiga. Dan lepas nih, orang akan bercakap pasal I Just Love Good Smelling People kat aku plaks.


Cayalah Adidas kerana menyelamatkan & mewangikan kawan kitaorang.

**Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

11 jogger:

catz said...

betul ke takde bengkok2? hehehe

Jogger said...

betul kak... tak tipuuu :)

JAI said...

bro,
Gua musykil..pure punyer product takde lak dalam gambo yang dia bagi ek...

Jogger said...

A'aa yerk. Sbb dlu ada. yg skrg nih xder.. Discontinue kot. Tapi kat kedai ada lagik... penghabisan stok nih.. Kena pantas wat stok ataupun kena try wangian lain la

Mcjust said...

waa..wangi2!

Jogger said...

wahhh x sangka plak ko leh bau badan aku smpi kat sana. Mmg hebat laa Adidas nihh

Eyqa Zaque said...

hihihi.. gud luck!

siggplus said...

aku tak sukaa sgt bau dia. terlalu jantan

aku lg prefer gatsby

Jogger said...

Thank bilet

Jogger said...

Sigg...

Aku igt ko pakai avon nyer...haaha

Pojiepooh Abdullah said...

tp kan ini yg jenis spray punyer kind of deodorant kan..
setahu Pojie, Pojie mmg xjalan pakai this kind of deodorant..
kne pakai yg roll on or stick punyer baru jalan..
apa2 pun nk try la!