Rapatkan bibirmu dan....

08 March 2010
Posted by Jogger

Salam,

Aku sekarang ini tengah sebuk.. Mcm entry aku yg lepas pasal Second Man, so byklah kerja yg aku terpaksa aku tunaikan merangkap semua bidang, HR, Finance, Admin, Operation & Project. Mmg aku nih all rounder lah.... atau bahasa melayu nyer pencacai... muahhahaha. So mana2 majikan yang nak ambik saya bekerja, sila email saya di xxx***@gmail.com. Ini Serius nihh

So, dua tiga benda yg aku perlu submit dlm minggu nih. Belum campor meeting yang wajib aku attend setiap minggu... Adesh

So dikala ini aku memerlukan tiupan semangat. Rapatkan bibirmu dan tiup aku ramai2. Tapi pastikan sembur deodorant Adidas dimulut anda mcm Beano. Tapi dia pakai kat badan arr.

Maka dgn ini aku mendengar lagu My Way dari Robbie William live from Albert Hall... terbaik beb. Utk menitipkan bait2 semangat yg berselerakkan.

My Way Robbie William Live from Albert Hall


Labels: ,

5 jogger:

Eyqa Zaque said...

wah.. susah nak catch up tu kalo berselerakan.. hik2..

Jogger said...

tu arr psl....

Unknown said...

hak3...thanx2...royalty mana?ym aku mafia_burung

sampalau said...

ihihi

Anonymous said...

bz sungguh ye..
hehe