Second Man

02 March 2010
Posted by Jogger

Salam,

Aku x tau samada mmg takdir utk menjadi orang kedua hampir dalam semua hal. Bukan takat dalam opis sajer, tapi kat kawasan perumahan aku pun mcm tu. Antara tugas2 2nd man ni biasanyer tukang support kpd 1st man, tukang betulkan apa yang dia salah ckp, igtkan mana2 yg terlupa dan mcm2 hal yg kecik2. Bukan aku x suka menolong, cuma aku rasa capability aku lebih dari tu.

Kalo kat opis biasanyer, aku akan support dorang2 nih wat presentation, prepare paper work. Kekadang gi presentation pun on behalf of 1st person. Dan attend meeting sekiranya kalo dorang x boleh pegi. Kat area umah aku plak, sah2 dorang voting aku as setiausaha. X kiralah event apa2 pun, sure aku yang akan do all the dirty works.

Aku bukannyer nak merengek2 kat sini, malah aku bersyukur sbb masih ada tpt utk aku carik rezeki. Masih mengharap akan tiba saat indah bila aku akan menjadi 1st man plak. Teringin utk jadi Big Fish in the pond. Of coz laa dgn bayaran yg berpatutan yer tak...

10 jogger:

Eyqa Zaque said...

betul2..

Jogger said...

huhuh... wah first person yerk... nnt bila aku jd 1st man nnt aku banjer hang

JAI said...

belanja aku sekali wehhhh..hehehe

enyheartsdiamond said...

1st man tu 1st hero kaa? :D

Crazee Lazzy said...

ok ler tuh... jd 2nd person pun da ok rasenye.. tu tandenye kite jugak org penting... mula dari bawah dan lame nnt kite pulak akan naik...

Eyqa Zaque said...

wah, daku ingat smpai mati janji ang, jaga kalo tak tunaikan.

Jogger said...

Jai... Banjer megi ker pallet paintball? Hahaha

Jogger said...

Eny... Ye kot. Hahahah.... Tau laaa eny dh ada hero.... Muhahahaha

Jogger said...

Fhad... Tu ayat yg aku slalu guna utk sdpkan ati ini.. Hahahaha

Jogger said...

Hahahah billet.... No hal ar kalo nk g inanam banjer hang