Aku adalah Junkie

03 March 2010
Posted by Jogger

Salam,


Aku sememangnya adalah junkie... pantang ada masa dgn duit lebih... sure aku akan wat sesuatu agar rasa addicted nih. Ramai gak orang dok nasihatkan aku supaya igt masa depan, tapi apakan daya.... aku kan degil orang dia.

Mcm mana aku aku ilangkan junkie nih? Dulu masa muda2 dlu, aku ramai kwn yg boleh supply untuk ilangkan rasa gian ni. Tiap2 minggu sure restock. Tapi akhir2 nih, agak susah sket. Terlibatlah aku dgn aktiviti yang dptkan ilangkan gian tp pada dos yang agak rendah.

Makin hari makin rendah dos dia. Adakah aku akan ilang gian itu sepenuh nya? Aku harap tidak kerna aku masih lagi suka akan perasaan itu. Jantung berdetak2 kencang. Peluh menitis tanpa henti. Tangan terketar2. Aduih... Damn i miss it so much.

Pendek kata... mmg aku seorang junkie, adrenalin junkie. Junkie aku dah restock sket masa men paintball aritu. Next thing aku plan white water rafting plak. X pun, ATV for 2nd time. Huhuhuh. Kalo takat nak dos kecik tu, men badminton ker futsal tu ok arr gak.

9 jogger:

Crazee Lazzy said...

pernah try main repailling x? syokk wooo...

Anonymous said...

ATV? nak ikot

Jogger said...

Fhad... Repealing biasa pnh ar... Nk try waterfall repealing laks

Jogger said...

Atv naik bkt.... Then gi mandi sg.... Besh2

siggplus said...

haha sama la kita. aku pun adrenaline junkie gak

JAI said...

Jogger..jetski lah

Crazee Lazzy said...

owhhh.. aku pernah main waterfall punye lah.. dekat ulu yam..

Jogger said...

Jetski kat tasik putrajaya... Cun gak idea tu

Jogger said...

Ulu yam? Braper rm?