Suka Duka di Gath Warpaintball

01 March 2010
Posted by Jogger

Finally, the gath was a successful event. I'm gald to be part of it. Mmg tercapai objektif aku bila aku pegi tu. Dan sebagai bonus, Aina bebeh ada di tempat kejadian dgn tunang dia walaupun memula dia kater x datang... Aina, you should be proud coz Ayie mmg sempoi.


Mmg sempoi giler suma yg datang tu, sbb the moment kita org jumpa, mmg dah ngam. Dan aku, mmg x pernah jumpa sesapa sebelum ni, rasa dihargai dan disambut ramah mesra oleh dorang2 tu.

Rindu giler nak main paintball... Maklumlah, aku start main paintball ni 2003. Dan karier aku mula slow down bila masuk 2007 disebabkan byk faktor. Last tourney aku join ialah Pengerang International Open, lawan mat2 saleh dan mat2 arab. Sempat masuk semi jer. Aku rasa byk skill aku dah berkarat dah. Nyorok dalam bunker pun berjuih2 kaki .


Tapi, yang agak dukacita sket bila facemask aku dah barai. Pecah & patah di beberapa tempat. Bukan sebab game paintball tu, tapi atas faktor kereputan & usia plastik kat facemask. Facemask tu byk berjasa samada aku jadi player ataupun marshall. Dgn facemask tu jugaklah beberapa tourney kitaorang menang. xperlah, dah lebih dari 6 tahun dah facemask Dye Invasion tu berbakti pada aku.

Tapi xper. Janji aku hepi bila jumpa korang dan share few things with you guys. So, guys, moh kita rentap lagik


27 jogger:

Aina Rahman said...

ahahaa..ayie sempoi ea?
korang byk kutuk i..kan..kann? jahat! hahaaa

enyheartsdiamond said...

nextime eny nk main!!!

Jogger said...

Cik Aina...

Mana ada kutuk... sembang2 jer

Jogger said...

eny...

OK.. Next week gak kita soh mel wat second warpaintball, semata2 utk eny... muahahah

Pojiepooh Abdullah said...

Wahhhh semata² utk Eny?
NK ikat dia kat pokok n tembak ramai² ker??
Matilaa memasing kene ketuk dgn marker oleh dak Aus..
hahahah!
Best la Jogger, jom main lagi!!

Jogger said...

hahahah... Pojie. eny kater next time dia nak maen... so kita wat ASAP... muahaha..

nice meeting u pojie

cik helena said...

rugi dtg lewat..uwaaa!

Cik Lily Putih said...

gambo dalam proses okeh

Crazee Lazzy said...

owhh aku da ketagih kot nak main lagi... nnt kalo ade sile roger aku weyyy... hahaha

Jogger said...

Cik Hel,

Rugi woo datang lambat... x sempat kenal i... mcm araku nih femes bebenor

Jogger said...

take ur time sis Lily

Jogger said...

fhad...roger that. xpun kita gi melastik burung nak?

enyheartsdiamond said...

wahhh!eny kena cari team awal2 nih! :D

Jogger said...

ala.. x susah... kan ramai girls x main ari tu... ajak jer Aina, Cikhel, Jojo, Ajwin, Husna, Rina... dah cukup arr tu. Kak tash lg... Lily... ramai ler

JAI said...

Salam blogjogging dipetang hari,

Jogger itu belum aku turun padang lagi..aku malas jer nak turun padang hari tuh takut si MELZ dgn EYRIQAZZ cedera parah,aku confirm mana-mana team tak boleh masak maggie belakang bunker kalau aku turun padang..ahaks3

Unknown said...

hahahha siot je kau komen kat entri aku kan. aku tak jadi korban lah wei! hahaha.


eh aku tak tahu plak yang kau betul2 power giler main paintball. siap ade mask semue. lain kali nak main roger2 lah.

Unknown said...

haloo bro...hak2 akupun xigt ko yang mana satu...hahaha...tapi fun la dapat kenal korang2 ni sporting...next time kite lepak lagi la eyh...

AJ said...

jogger :ble contact aku di eyriqazz2yahoo.com or sampaikan pesan di facebook eden...paintball mmg best + hang memang terror main..nasib baik JAI tak main..kalau tak,susah juga kita nak hantarkan dia ke hospital..hik3

Jogger said...

Jai,
masak megi lebih sikit woo.... ari tu Melz msk 2 bungkus jer

Jogger said...

yob, lain kali aku laks jd ayam... i rela tau... auww

Jogger said...

bean... mmg ko x hingat aku sbb aku balik awl... xper lain kali kita sembang

Jogger said...

eyriqazz, musti ada warpaintball v2 nih.... sbb ramai dah ketagih daa ni... kalo Jai masuk spital... teruk kita nak wat turun ke jln besar tu

i.z.m.a said...

kalau ada v2 punya nanti sila la hebah2kan.. kalau takde aral masa tu boleh join main sekali..

next month maybe nak try field kat melawati tu pulak, tengok orang main nampak sangat fun!

Melz said...

waakakakakka hampeh!!

tengok keadaan nanti ada feedback yang mengancam . aku invite kita gi sekali lagi . ke main tiap2 bulan. .baru gempak wakakaka

Jogger said...

melz

aku ok jer... aku support ko all the way

Jogger said...

wahh izma... kalo ada v2 sure heboh nyer.. dunt worry. u in the invitation list..

nak gi men situ yerk??? hurm mcm menarik nak join... tp tgk arr dlu yerk

JAI said...

weiii..bukan maen kenakan gua nampak..hehe..nanti lu orang..gua turun bawak peluru hidup..ahaks3..Si mel tuh lain kali gua bawak sekotak maggi..senang nak masak..huawahahah