Gath Main Paintball

24 February 2010
Posted by Jogger


Moh join aku men paintball minggu nih. Setelah beberapa kali miss utk join event yang dianjurkan oleh Melz, akhirnya aku dah clearkan diari aku utk gath ni. Ada beberapa sebab utk aku join nih....


a) Aku dah beberapa kali tunda nak gi lepak dgn Melz. So hopefully dapat ketemu jugak dgn beliau.

b) Event ni jugak disertai beberapa org yang mmg lama aku nak sembang face to face...

c) Paintball nih mmg game yang aku sgt2 suka utk menceburi

d) Dekat dgn umah aku...

So, marilah kita memeriahkan majlis ini. Melz kater, kalo datang x main pun xper. Sbb, aku dgr ada gak blogger yang datang utk lepaking sahaja.

10 jogger:

i.z.m.a said...

saya mau join!!! tapi tengok jela, tak main.. kena berkumpul kat zoo ek?? reply kat page saya ye.. thanks!

Pojiepooh Abdullah said...

jom!!

i.z.m.a said...

Jogger, kami (me & hubby) confirm join (tengok jela).. My hubby dah kasi green light!! :D

Jogger said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Jogger said...

Ok izma. C u there. Kalo buleh ym ar no phone at pensel7@yahoo or email blogjogger@gmail.com

AJ said...

gathering best..

P/s:aku dah updatekan pasal gathering tu termasuk gambar hang tak berbaju..hik3..gurau aje..

Unknown said...

best wooo paintball semalam ;)

Jogger said...

huhuh apa yg aku leh ckp mmg besh pegi men paintball tuu... nasib baik eyriqazz dgn yob geng aku... kalo x... sure aku kena tembak dgn dorang

Cik Lily Putih said...

nak gambo? bagi email

Jogger said...

done dah cik lily