Contest !!!

07 March 2010
Posted by Jogger

Salam,

Sekarang nih aku tgk dah ramai yg wat contest. Mcm2 contest ada. Ada yg wat pasal gambar, pasal blog tu sendiri, ada pasal pengetahuan am. Dan aku rasa wat contest nih mmg byk kelebihan dia. Atleast market korang nyer blog.

Aku mmg bercadang nak wat contest. Mmg aku jamin, korang x pernah lagik jumpa contest yg mcm ni. Tp aku saiko gak sbb takut xder sambutan dari korang. Ye arr... Alih2 yg masuk 3 org jer.... muahahhaha. Lagi pun orang2 yg hampir dgn aku kat dlm blog nih ada yg tgh running contest gak. So, aku rasa masa nyer tidak sesuai.

Kalo contest aku nih jadi dilaksanakan, aku atleast memerlukan 5 blogger yg rajin utk support aku. x susah pun, cuma korang kena wat somthing kat aku....

Kesimpulan dia, aku masih belum wat keputusan utk launch this contest or not... kalo respon komen kat sini byk. Maybe aku teruskan...

Labels:

8 jogger:

Mcjust said...

wat je la, mane taw aku leh join~ hihikk~ =P

Eyqa Zaque said...

wow, bukan membuli kan? ehehe, maen2 jer.. huhu.. kalo best leh join. Adiah mesti best! ehehe

M!$$_R@!N said...

me too

@cik_ezati said...

contest apekah itu??
insyaallah akn join
mana tau dpt sambutan hangat ke nanti :)

Jogger said...

huhuhu,.. thanks for the feedback... nnt daku pikirkan...

JAI said...

Don't worry bro, Aku mesti masuk punyerr..tapi dengan syarat engko bagi jawapan bocorlah..ahaks3

enyheartsdiamond said...

sokong!!! :)

Natasha said...

SOKONGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!