My Funniest Slurpee Video

18 April 2010
Posted by Jogger

Salam



Sebagaimana yang diketahui, 7 Eleven telah mengadakan pertandingan video lawak Slurpee. Seperti biasa, aku memang malas nak beraksi depan camera nih. Tetapi mendapat suntikan moral dari Kak Ina KL & Eyriqazz secara langsung ataupun tidak. Semua ini bukan dirancang sebaliknya masa shooting nih, adalah real dan tiada arahan utk suruh Zack buat apa. Semestinya ia adalah reaksi spontan & realiti yang diekspoitasikan oleh aku. Muahahhaha

Syarat2 untuk masuk pertandingan ni adalah:

  1. Video yang dihantar tidak lebih dari 2 minit dan tidak kurang dari 30 saat. Dan mestilah featuring Slurpee dalam video tu.
  2. Kemudian, upload ke youtube.
  3. Register sebagai Slurpee Nation dan letakkan embedded code kat sini
  4. Video akan dinilai dan diluluskan dalam masa 24 jam berdasarkan T&C
  5. Boleh hantar banyak2 asalkan sebelum 18 April. Undian akan dibuka sehingga 25 April
  6. Lastly, undilah saya.... muahahahah.
  7. Pengundi kena register sebagai Slurpee Nation tapi ada hadiah misteri tau utk para pengundi.


Perkara-perkara yang menarik tentang video ini:
  • Zack pernah berlakon dalam Roda-roda KL, setiap Hari Rabu, TV2, 8.30 mlm. Tapi dia sebagai pelakon extra dalam beberapa episod. Bercita2 untuk jadi hero Nurkasih 3. So aku mmg beruntung dapat pelakon profesional.
  • Shot ni diambil sekali sahaja, tanpa ada planning, storyboard. Video asal sepanjang 4 minit lebih. Menggunakan idea2 macam mana nak kasik menarik dgn shot ni je.
  • Shot ini mmg tanpa arahan. Aku just continue shooting jer.
  • Yea, tiada muka aku di dalam video ni.
  • Laptop aku crash 3 kali sebab berat sangat kot.
  • Masa yang diambil untuk siapkan video nih dalam 6 jam kot termasuk sound editing, montaj dan shooting.
Rasa2 menarik tak? Nanti korang gi Gatsby Street Fair tu, buatlah hebahan untuk aku sket. Nanti aku letak link utk voting. Enjoylaa dulu video ni


9 jogger:

Whatever said...

sampai tersedak-sedak minum slurpee... anyway good luck!

suez said...

cool.

Anonymous said...

gud luck!!!

Jogger said...

Submit for second time... kalo x approve jugak tak tau laa apesal

cik helena said...

undi untuk saya juga!

JAI said...

menarikk..tartarikkkkk..1 vote dari aku..hehe..gud luck bro

JAI said...

bro..approve tak??

Jogger said...

x approve laa
x tau apersal

Pojiepooh Abdullah said...

hebatlah bro!
akan Pojie undi sekejap lagi :)