No Strings Attached

12 April 2010
Posted by Jogger

Salam,

"No strings attached" ungkapan yang selalu aku dulu masa aku jadi playboya.... Selalu ditujukan pada awek2 yang hot ingin mendampingi aku setiap masa. Ye lah, saper x mahu bertemankan quarterback american football di Univ aku. Prom king untuk hampir setiap party. Sekali pandang, memang hebat citer2 kat atas tu. Padahal tu suma ilusinasi aku jer. Muahahahah. Abaikan sahaja citer dongeng ini


Realitinya, mmg banyak string yang attach kat aku sekarang, seperti power string (power cable), mouse string (USB cable mouse), head phone string dan cooler pad string. Semuanya untuk kemudahan aku walaupun dah byk solution yang wireless. Tapi, untuk menjaminkan kerja2 aku bergerak pantas, so barang2 tersebut menjadi compulsory.


Kini, P1 dah kuar wireless modem dipanggil P1 Wiggy Portable Modem. Kecik tapi power. So, akan mengurangkan aku nyer wayar berselirat ni. Di samping tu finisihing yang glossy black. Menggiurkan.

Dari segi performance wise, connection yang laju gila babas, tanpa wayar dan rate yang menarik. Kalo nak tau lebih detail, kasik aku sample nanti aku buat review tanpa prajudis. Ayat membodek supaya aku jadi reviewer utk IT gadget. Muahahhaah.

Pendek kata, kalo korang punya lappy mcm aku yang penuh berselirat nih, pakailah Wiggy ni. Sesungguhnya P1 adalah broadband terbaik berdasarkan feedback dari kawan2 aku.


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

Labels: , ,

3 jogger:

cik helena said...

saper x mahu bertemankan quarterback american football di Univ aku.

hehehe..i likeeee :)

Eyqa Zaque said...

huhu.
lom ada coverage utk borneo lagi.
tapi jogger tak dapat lawan wayar2 di bilik bilet. suma campur. hahahaks.


~Gud luck. :)

AJ said...

jogger penah jadi boya ke dulu?hik3..gurau je..teruja juga dengan modem nya itu..