Dua jam setengah

17 August 2010
Posted by Jogger

Salam,

Pagi ni aku agak malang, perjalanan dari Melewati ke Kinrara amatlah memenatkan dan mengambil masa 2 jam 30 minit. Kalo naik highway, dah sampai Ipoh dah tu. Banyak betul kereta... Semalam pun mcm tu jugak la. Br nak kuar umah, dah jem gila babas...

Mungkin aku kena buat bisnes sendiri kat depan umah, "Apam Balik Sotong"

8 jogger:

JAI said...

Hahaha..mesti kes kereta terbakar kat MRR2..wooit..mano poie wehh

cik helena said...

tolonggg aku tak paham!hahaaha

Jogger said...

jai, ada bertapa sket... memantapkan ilmu2 lain plak

lionteen said...

ape kene mngena ngn jual apam balik tu?hehe

Jogger said...

cik hel,

tang mana x paham? aku pun x paham apa yg ko tak paham

Jogger said...

lionteen, jual apam balik kat depan umah x payah travel gi keje, xlah jem sgt

suziesanji said...

tapi kenape apam balik sotong??

zahid said...

nice blog ,keep it up