3 Jenis kategori baju

03 June 2012
Posted by Jogger

Hari ni aku pening sket nak pilih baju, untuk gi food testing majlis adik ipar aku Julai nnt. Bila pikir2 balik, aku sebenarnya ada beberapa kategori baju kat almari aku ni.


Kategori 1: Baju Tido.
Baju ni yg mmg aku pakai buat tido je. Biasanya yg terdiri dari baju2 yg nipis dan tshirt percuma 

Kategori 2: Baju gi jalan dekat2.
Baju yang stok lawa tapi yg simple. Ni biasanya yg aku pakai bila g Giant ke, carrefour atau keluar g beli makanan

Kategori 3: Baju yg grand
Baju ni yg akan aku pakai bila gi tempat yang elegan, trendy. Ni termasuklah baju polo, levi's, Feraud...

Masalahnya, tempat yg aku nk gi ni dekat tapi elegan. Sudahnya pakai t-shirt dengan selipar Jepun jer. 

2 jogger:

Anonymous said...

Biasalah kalau sudah buntu untuk memilih pakaian yang sesuai akhirnya pakai t-shirt, jean dan berselipar. :-)

Jogger said...

Taste kita sama ar bro...huhuhu