Lagu CamBest: Kenapa oleh Daus AF8

27 October 2010
Posted by Jogger

Salam,

Seperti biasa, aku kan suka dengar lagu pelik. Dan lagu yg best, aku masukkan ke dalam blog. Sajer nak share dgn korang. Seterusnya, sang penyanyi ni dapatlah promosi percuma.

Kali ni aku highlight lagu Kenapa oleh Daus. Aku suka rentaknya walaupun lirik macam manja2 gitu. Takper. Aku tetap suka lagu dia. Hari tu oleh kerana otak ni gila, aku selamba carik lagu nih. Pastu siap nyanyi kat karaoke. Walaupun tempo mmg hancus, melodi ke laut, Tapi dapat gak menarik minat kawan laki2 yang macho ntahahpapap tu. Hahahha. Bangga pun ada.

Aku malah nak embed takut blog aku ni berat. So aku share je link ke youtube. Siap ada lirik weyh.. Kepada mereka yang dah berteman, boleh dedicated lagu ni kat pasangan masing2.


Adios carlos buritos!

7 jogger:

scya lollita said...

aaaaaa, yg mne ye lgu nyeee .

ps, scya sangat lembap bab dunie hiburan hahaha

♥ 미스 kiera ♥ said...

saya pon suka lagu tu!...
hehe..

tubuhku menggeletar..
d hati rasa....
lalala~

hihi..

btw..

do folow my blog k..

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

preloved collections said...

daus budak af...x kenallah
lirik2 manja...hehehe

Vanillaice said...

suke gak dgr lg nie

Anonymous said...

saya pun suka lagu ni...sweet lah!

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

haha nyanyi nk tnjuk kat pakwe2 je. hanco hanco. haha

Unknown said...

haha aku pun suka lagu tu...hari2 dengar tu :p