<< gdsjht >>

02 October 2009
Posted by Jogger

Hari ini agak malang bagi saya kerana gagal menghadiri perjumpaan staf2 di tempat kerja saya. bukannya sengaja, tetapi keadaan trafik dan beberapa pemandu yang tidak perihatin telah menyebabkan saya lmbat. huhuhuh. ada plak satu nyonya memandu sangat pelahan di lorong yang paling laju dan menyebabkan semua orang terpaksa membawa kereta sama slow dgn dia. Memang pemandu2 kat mesia ni kekadang sgt sengal.

Ok. Abis cerita pasal lmbt dtg opis. Blog yang akan direview pada hari ini ialah blog yang ditulis oleh gadisjahat. Jahat kah dia? Bagi saya, dia x jahat, nakal jer kot? whatever.



URL:

Ulasan:
  • Banyak menceritakan pasal diri dia dan luahan hati dia.
  • Tapi paling best, bila dia criter pasal Mak dia. Boleh tangkap leleh wooo. Atau saya yang sensitip.
  • Ayat2 yang dikarang leh gadisjahat nih mmg kekadang makan dalam.
  • Hopefully anda ceria selalu!!!
Antara post yang menarik untuk dijengah:

Labels: ,

1 jogger:

gdsjht said...

LOL. thank you. :)