<< Ini Fynn Jamal Cakap >>

05 October 2009
Posted by Jogger

Selepas weekend jer, saya rasa amatlah letih. Weekend lepas xdelah gi mana2 pun. Cuma pergi melawat bayi2 yang baru lahir di dunia nih. Teringat saya pada Hannani Zhafirah. Saat dia dilahirkan sehingga kini, hampir 1 setengah tahun. Ada jugak org yang mintak saya update gambar2 dia, tapi tgklah dlu pic dia masa 3 bulan.


Semoga baby K dan baby Marina sehat sejahtera.

Hari ini, saya akan meriview satu blog yang very the femes. Minah nih mmg saya salute sbb dia tulis panjang2 pun sanggup saya bacer. Bukan senang nak menarik minat org utk membaca blog yang panjang2.

URL:

Ulasan:
  • Blog yang berjaya tulis panjang2 dan x boring. Hebatkan? Cuma saya nak tanya, adakah masa dia blog tu dia pikir dia nak tulis apa or mmg dia just taip? Apa2 pun mmg terbaik woook!!!
  • Ramai giler pengikut dia, termasuk saya.
  • Mmg si Fynn ni citer pasal diri dia dan asben dia secara puitis. Tapi bila dia berkarya @ berpuisi... hebat. mmg terel ar.
  • Dia membuatkan saya rasa terbuai2 bila dia citer pasal tri. Sebab dia mengagungkan tri pada tahap yang saya jeles. jeles sebab cara dia esprestasikan siapa tri di mata fynn
  • Fynn ni kekadang ada gak entry pasal keinsafan yang akan membuka minda kita

Antara post yang menarik untuk dijengah:

2 jogger:

fynn jamal said...

*senyum panjang*

taip apa terfikir at that instance. tadek drafting.

dalam kurungan: mmg membebel ketika menulis.

:)

Jogger said...

tapi masalahnyer mcm air jer tulisan u. terus mengalir