<< SiggPlus - Refurbish Journey >>

02 November 2009
Posted by Jogger

Selamat bulan November. Hari ni, saya amatlah malas utk buat review. Disebabkan mood yang rosak dikaco oleh para2 customer. Tapi biasalah, dah saya mkn gaji disini, so "Saya yang menurut perintah" je lah.


So BLogJog ari ini buat sejarah baru sbb biasanya jarang berpeluang berchatting dgn tuan nyer blogger. Tapi mamat ni yg sangat baik hati telah melayan saya yang manja ini.. AUUWWW... SiggPlus tuannyer blog. Apesal nama dia camtu, pun tak tau. Maybe Sigg= Cigerrette(rokok) dan Plus =Tambah. So mamat nih suka menambah2 cerita bila dia sedang merokok???? Muahhaha

URL:

Ulasan:
  • Siggplus nih mmg suka mencarut. Saya berikan amaran "Bacalah dgn Waras" bila anda klik URL diatas.
  • Satu blog yang mmg ditulis secara mulus oleh jiwa murni Siggplus
  • Kalo korang baca blog dia kan, balik2 akan citer pasal India kat bawah umah dia. Saya rasa dia ada hati kot kat orang tu.
  • Walaupun dia asik kutuk@marah@carut2 tapi dia jiwang woo... Siap ada pet, hedgehog, Joni nama dia.
  • Walau bagaimanapun, personally, saya rasa Siggplus nih mmg boleh bawak bual sampai lebam.
  • owh yek, dia ada tips yang lain sket camna nak fully utilized nuffnang
  • Sigg, ko kater ko nak klik kat nuff aku, tipu wooo
Antara post yang menarik untuk dijengah:

9 jogger:

Anonymous said...

ha, sigg dah d promo! meh la promo aku plak!

ixora said...

xleh dinafikan,..\
aku pun suka siggplus gak..
dia memang baik & pandai melayan..
thaniah buat siggplus

lel said...

wohoooo
jiwang!
hahaha

Huda Luna said...

eleh~

korg xkenal dia..
mcm mn aku kenal dia..

korg kenal di alam maya..
aku kenal dia di alam realiti..

dia tak jiwang..
tapi penyayang pets..

iamredranger said...

eh eh,ramai lak pminat sigg kt sini.
jeles ni..haha.

Jogger said...

tu ar... sigg mmg seorang pemuda yang macho + penyayang... lol

Melz said...

geli gelimat ...muahahahaha sigg bebual ngan aku semua lucah..ye tak sigg ? best gempak bangat borak ngan ko

siggplus said...

haha ramai gila sayang aku..segan la i cmni..haha

aku biasa2 je weh..tak ada pape menarik pn..heh

neway thanx semua yg singgah blog aku, n thanx gak kt jogger tersayang sebab review blog aku dengan ucapan, lampin anak nak tukar?hahaha

Anonymous said...

BUTORH SIGGPLXX!!