<< QQQ - Mencarut Sana Sini >>

06 November 2009
Posted by Jogger

Sebenarnya, dah lama saya hutang dgn Mamat QQQ nih utk wat review pasal blog dia. Almaklumlah, dua tiga hari ini saya kehausan fizikal & mental. Huhuhuh. So pada hari yang mulia ini, saya berbesar hati utk mereview blog "Mencarut Sana Sini"


Sayugia diingatkan bahawa, blog ini mempunyai terma2 18sx. So bacalah dgn bijaksana dan waras, walaupun QQQ ni agak kurang waras. Jgn marah yerk abg Q, nnt kita gi parti buih.

URL:

Ulasan:
  • QQQ ni punyai pemikiran yang kreatif utk menarik trafik ke dalam blog dia. Macam mana? Sila usha sendirik.
  • Dia sungguh pandai design banner & sebagainya. Dan saya rasa dia ada wat freelance kot utk banner. Sapa2 berminat, bolelah jerit kat Shoutbox dia.
  • Oh yer, ayat2 yang digunakan tu agak canggih sampai aku sendiri terpesong dari apa yang dia nak sampaikan. Jgn sesat dah laa yekk...
Antara post yang menarik untuk dijengah:

1 jogger:

Anonymous said...

Terima kasih yang teramat sangat kepada BlowJob.. Weih silap tu, BlogJog la bangang, kerana meng-review blog saya disini.

Dikesempatan ini juga saya ingin membuat sepratah dua ucapan:

Kepada semua kote-kote dan poen-poen yang mengalami kegatalan yang disebabkan ruam, silalah ke blog saya, semoga ruam yang dihadapi akan bertambah parah dengan kehadiran kurap dan kayap!

Kepada budak-budak 18 tahun ke bawah, pak cik nasihatkan, janganlah ke blog pak cik, sila rujuk Sigg plus, dia lebih mengetahui!