Kenapa aku tidak hupdet blog!!!

25 January 2010
Posted by Jogger

Salam,

Lama sudah tidak berblog kat sini. Bukan sibuk sangat pun tapi aku perlu prove that berblog pada masa opis adalah salah. Semua nih berpunca sbb aku selalu sound rakan2 kerja aku atau lebih spesifiknya anak2 buah aku yg dorang gagal... diulangi GAGAL utk menyiapkan keje yg diberikan pada dateline yang aku mintak.

Bagi aku x kesah laa ko nak wat apa pun kat opis asalkan keje siap. Tu jer. Kalo keje x siap, pastu main fesbuk laa, update blog laa sapa x hangin. Maka dengan itu aku x hupdet blog pada minggu lepas. Marah dan geram.

Aku tau gak bahawa dorang selalu pantau blog aku nih... utk jadikan point dimana bos pun boleh layan blog... aku pun boleh. Tapi aku nak stress kat sini, Aku blog bila keje aku dah siap... dah siap ok????

So... ke pada rakan2 sekerja aku... korang nak buat apa pun buleh.... tp keje mesti siap.. Bukan aku pemerintah kuku besi, tapi terpaksa kerana nak jaga montot aku... dan montot korang2. Lagi pun kita nak kena sara biawak hidup nih... yg dok melekat kat blakang nih. Akhir kata, berubah laa sikit jadi rajin... Sekian terima kasih

Labels:

13 jogger:

siggplus said...

haha pekerja contoh ni..

bulan februari nanti muka kau jadi poster employee of the month lah..haha

Jogger said...

poster wanted ada arr terpampang muka aku

ZR said...

huhuuhu..sejak2 dah naik taraf...huh...hebat...

Whatever said...

wah. sungguh berdedikasi ya!

oYa said...

ye btl45x tenet2 gak koje misti berehhhhhhhhhhhhhh

Jogger said...

Kazaztan,

Kena arr berubah utk maju

Jogger said...

Whatever,

Kepimpinan Melalui Teladan.... kena buat2 baik

Jogger said...

Oya,

Bagus u nih... nak keje dgn i?

Aus MeLankoLik said...

ahahaha..
bagus2..
kurang2 ade kesedaran..
kekeke..

Cinta Full time atau Part time
Kalaulah Wanita Menjadi Lelaki

Unknown said...

bagus dia ni..hehhe..tapi kan boleh update kat umah..kalau umah takde internet,pergilahh cc..

nway,respek kat kau!!boleh dicontohi ni!!hehhe

Dunia Mommy Comel said...

hheheheeh...betol nk buat apepun boleh jnji keje siap tapi cmne plak klu keje siap xder keje tp nk layan fesbuk..ada gak mkhluk yg kacau..cmne tu??

Anonymous said...

betul tu...siapkan keje baru leh berfesbuk n berblog....
sokong..sokong...

Syahida said...

aku langsung x berpeluang berblog kat opis. fesbuk pun ak x lyn..kojeeeee ajer..x habis2, makin tambah lg aderla..adoyai..aku nak assistant secepat mungkin.anak buah n assistn yg sedia ada bukan leh membantu pun.