Rakan Blogjog Mencecah 70 orang

10 February 2010
Posted by Jogger

Salam,

Sungguh tak sangka sbb Rakan Blogjog kini dah cecah 70 org. Trimas kpd kengkawan yang masuk. Dan aku tau lately aku mcm x layan sgt blog ni. Bukan x layan... aku tgk dari jauh jer.

So, kalo dulu aku boleh blogjog satu dari satu blog ke satu blog, amik tau pasal korang. Tapi dgn angka nih, agak susah jugak lah. Byk jugaklah aku terlepas utk buat announcement psl rakan2 Blogjog ni mcm dolu2. So sesiapa ada announcement, bulih arr tulis kat shoutbox aku tu. Nnt aku boleh post dlm entry ni. Tapi khas utk Rakan Blogjog jer. So meh la register.

Lagi satu yang ada dalam perancangan ialah, camna nak rapatkan silaturrahim antara rakan2 Blogjog. Aku dok pikir methology apa nak laksanakan yang melangkaui geografi & duit. The best way is doing it online. So tgh pikir apa aktiviti tersebut.

So sekali lagi aku ingin ucapkan terima kasih. Apa2 kritikan utk majukan rakan blog tu mmg dialu2kan lah...

7 jogger:

Anonymous said...

lionteen ade kan..
hehe

siggplus said...

aku sentiasa mengikuti perkembangan blog ni

lu je yg jarang update

i.z.m.a said...

tahniah!! usaha anda nampaknya berbaloi-baloi la jugak kan..

jom la main paintball, nak?? :P

Jogger said...

Lionteen,

Mmg blog anda telah dimasukkan... kan ari tu siap Jogger wat entry psl mister potato

Jogger said...

siggplus,

Owh... terharu bila sigg komen cenggitu... nih yg semangat ni

Jogger said...

izma,

nak men paintball?? boleh aja... cuma nak kasik cukup kaki je nihh... muahahahah

Anonymous said...

haha..
bnyk info..
mmg best...