Lagu2 yang Cambest

06 January 2010
Posted by Jogger

Salam,

Aku sebenarnya sukakan byk genre lagu, x kesah asalkan sedap dengar. Tapi lagu2 yang slow pun aku layan. Ala2 lagu KRU zaman dulu, 2 & Janji tinggal janji. Aku tau ramai yg akan muntah bila aku wat entry yg lemah gemalai ni. Mcm entry butterfly dlu. Tapi kali ni aku nak citer pasal lagu Anang - Separuh Jiwaku Pergi. Kang aku dah ckp dahh... aku nih stok jiwang romantis... muahahahha

Pergghh. Makan dalam siot lirik dia. Walaupun lagu tu tak de kaitan dgn life aku, tp mmg lagu tu mmg memberi impak pada perasaan aku nih.

So lagu omputih yang besh yang aku suka skrg nih Hush Hush (I will Survive) by The Pussycat Dolls. Sebab lagu tu boleh buat korang tergedik2.. muahhahah. Kekadang mood keje tu datang dari situ.

Mmg aku nih suka pilih lagu2 besh tp yg low profile. Tannak yang over expose mcm Beutiful Girl dgn Im yours. So MP3 penuh arr lagu2 cenggitu. Tapi all time favourite aku ialah Always by Bon Jovi


6 jogger:

kak gojes said...

ya...sy pun suka juga dgn lagu yg pelbagai...yg penting sedap jak telinga ni mendengar

ZR said...

eheheh..bkn shj lagu jiwang die layan..stok novel pun die layan gak..huhuu...ehehhehe...

siggplus said...

lagu anang tu aku suka weh..

dgr lirik dia betul2 mmg dpt tangkap la dia ckp psl sapa..heh

Jogger said...

Sama laa kita eryati. Ermm. Calit sket.

Jogger said...

Uish kazaztan. Xmo arr bocor rahsia. Syhhhh..
Hahahah

Jogger said...

Sigg... Ko nyer jiwa sama dgn aku ler...

Jom kapel nak??