Berita duka, berita gembira

18 March 2010
Posted by Jogger

Salam,

Rentetan daripada entry aku sebelum ni, ada dua outcome yang berbeza. Berita buruk dan berita best. Tak tau korang tunggu ke idak apa endingnya entry sebelum ni

So aku cerita berita buruk. Business proposal awal direjek sepenuhnya oleh beliau. Adeh... hancur luluh hati pakcik. Tapi beliau ada menerangkan sebab musabab kenapa dia rejek. Basically, based on dia nyer experiences & expertise. Dan aku akur akan keputusan beliau.

Setelah hati aku bermuram durja, beliau come out dgn idea lain. Dan aku dgr dgn penuh tekun. Secara ringkasnya, keputusan terhadap second option tu berada di tangan aku balik... hebat tak hebat mamat nih, alih2 aku laks yg kena wat keputusan. Aku rasa offer beliau sgtlah menarik tetapi memerlukan komitmen yang amat besar. Serius... besar giler. Mmg effect akan future aku. Bila aku pikir2 balik, semua dah ready cuma atas kemahuan aku jer.

Buat masa nih, aku masih lagi belum buat keputusan. Byk angle yang perlu aku perhatikan. Bukan sekadar luaran sahaja. So, later aku sharekan keputusannya. Walaupun aku tau korang x heran pun...muahahahah

Labels:

4 jogger:

cik helena said...

alohloh..rejek ke..sabar k!~

JAI said...

bro..entry lu banyak persoalan..gua sampai termimpi-mimpi lah..ahaks3..nanti aada masa cuba engko cerita kat aku...kut-kut aku ada idea kerr..hehehe

Jogger said...

cik hel....

rejek tu perkara biasa dong... xper... ada rezeki gak nnt..

Jogger said...

Jai...

insyaAllah... boleh lah share idea2. tp aku tggu kompom dlu beb