Tolong doakan aku...

16 March 2010
Posted by Jogger

Salam.

Esok aku ada business proposal presentation dgn sorang mamat ni. Mamat ni
Orang dia sempoi tp agak susah nk terima idea aku. Dia tgk dr sudut lain dr aku suggest.
Aku phm kekadang kita ada own inferior but sometime we have to take risk.
So proposal ni bukanlah merugikan dia pun but atleast as a pioneer, aku harus jumpa dia gak.

Dgn ini saya berharap korang suma dpt doakan semua akan berjalan lancar.
Dan mamat ni setuju dgn idea aku. Dan ditakdirkan aku berjaya, koranglah org pertama aku sharekan hasilnya.

InsyaAllah. Amin

Labels:

7 jogger:

ZR said...

koranglah orang pertama tu sape ye....

Jogger said...

Korang baca blog nih dan pengomen tegar. Kazaztan akan include skali kot

yusuf mujahidin ™ said...

gudluck

Jogger said...

Thanks yusuf. First time komen ya? Thanks singgah

cik helena said...

amin..kalo dpt nanti belanje cikhel yah!ehe

jellynajal said...

gudluck beb, i always support memember yang buat sesuatu untuk kesenangan & kejayaan diri..

Jogger said...

Jellyna & cikhel...

Thanks alot