Pakcik Keciwa

16 March 2010
Posted by Jogger

Adeih...

Minggu ni agak mengeciwakan. Yang pertama, aku gagal utk wat satu closing deal. Walaupun value x besar, tapi boleh lah wat blanja makan seminggu dua...

Yang kedua, projek yang ku harapkan utk bekerjasama dgn satu mamat ni menghadapi jalan buntu. Bukan buntu sangat pun, cuma sinar harapan tu makin kusam.... Perlu skill untuk convincekan org nih. orang puteh ckp, persuasive talk. Ada few options yang aku perlu sembang dgn beliau. Terangkan bahawa usahasama ini akan memberi benefit utk both party.

Yang ketiga, kalo aku masuk warehouse, mesti aku akan bawak balik souvenir. Kali nih, tangan aku terkena paper cut atau lebih tepat, box cut. Adalah 4 atau 5 kali kena. Berdarah gak sket. Tu belum masuk bab lebam2. Yelah... packing & unpacking 120 kotak seberat 15kg per kotak... sakit pinggang den.

Lastly, aku terlupa nak bikin satu paper. Walaupun tidak memberikan impact yang besar tapi sedikit sebanyak mengganggu kelicinan proses berkenaan. Oleh demikian, pakcik minta diri dlu yerkk

Labels: ,

6 jogger:

cik helena said...

ehh camtu jek ending dia?ehehehe

Jogger said...

erkk.... terpaksa berenti lorrr

Anonymous said...

ala..
ciannye,...
sbr yek

Eyqa Zaque said...

adess. cian pak cik..

JAI said...

Kesian pakcik,bawak bertendang..opss..bawak bertenang pakcik...

jellynajal said...

ko kan jari jemari ala-ala pompuan gitewww, senang terluka~