Earth Hour Malaysia semakin hampir

24 March 2010
Posted by Jogger


Salam,



Skrg nih dah banyak iklan2 pasal EHM nih... So aku dlu pun ada entry pasal nih dan ada banner utk gantung kat blog korang... Sajer aku suka2 buat supaya korang aware pasal benda nih. Setakat ni ada 29 org yg dah register dan aku tau ada beberapa org lain yg gantung x register. Dan aku x kesah pun. Cuma statistik yg ada kat aku nih lebey kuran 35 orang. Dan siap diantara dorang nih yg buat entry. Tujuan dia satu jer... menghebahkan seramai mungkin dan menjayakan EHM2010.

Nih entry asal aku pasal EHM2010, http://blogjoging.blogspot.com/2010/02/earth-hour-malaysia-2010.html

Berikut adalah mereka2 terlibat:

Little Gaga
mcjust.lol
♥♥ eija ♥♥
inahasan
anin
~eVerYtHiNG~
syahazrizal
SyUhAdA
liza
Muhammad Safie
Billet-DOux
e~car182
cikgu
awangdasuki
winter gurl
Halizayana
Jom makan
nadiah
Sharef Yamashita
Faryza
::m!SS edURA hanUM::
Along25
Azizul Luqman
Farah oh Farah
*~ aRaBeLLa ~*
Qiha Aziz
diraumiwalid
where

8 jogger:

mcjust.lol said...

woo woo~ namaku : mcjust~

aku sorang je situ xde nama~

Jogger said...

dah ejas dahhh sori

mcjust.lol said...

hehehehehe~~ =P

Billet-DOux said...

owh jadi nanti nak gantung lagilah ne.
27hb ke?

JAI said...

halo braderrr..halo rogerrrr..satu entry dari gua..jangan cicirkan nama gua wehhhh..ohhh tidakkk..hehe

CikLilyPutih said...

so kene buat entry gak ke?
oklah buatlah

enyheartsdiamond said...

last year eny masuk paper! :p

Jogger said...

Thanks Jay & Lily... X payah wat entry pun xper