Selamat Ulangbulan Sayang

24 March 2010
Posted by Jogger

Salam,

Dah 6 bulan aku berblog kat sini. Dulu aku pakai wordpress sekejap sblm aku
Pindah masuk ke blogger. Dalam masa 6 bulan ni byk benda yg aku blajar. Bukan sahaja
Psl blogging, tp merangkumi suma aspek politik, friendship, pengetahuan am dan byk lg.
Kalo korang follow aku dari memula, korang akan tau aku dah terpesong dari tujuan asal blogjog.

Aku yg terawal buat review psl blog orang. Byk entry awal aku psl blogger yg besh tp x femes.
Aku akan baca suma entry dorang dan komen. Aku akan highlight entry yg paling best. Serta aku komen pasal design dan layout.

Tapi tu dulu. Skrg aku rasa idea2 camtu makin bercambah. Dan evolusi dr itu aku tgk dh bertukar ke konsep terjah. Prinsip yg lebih daring dan komersial.
Baguslah pd org2 yg improvise kan tu. Cuma dlu aku utamakan blogger yg bagus tapi x femes.

Skrg aku rasa tidak berupaya lg kuarkan entry sebegitu. Sbb aku rasa x puas kalo sekadar baca beberapa entry tp buat komen keseluruhan. Ada nilai tidak kejujuran kat situ.
Maka korang blh lihat mengapa blogjog nyer review dah kurang.

Kat sini juga aku nak ucapakan terima kasih pd pengomen tegar aku. Walaupun aku rasa x smpi 10 org pun tp aku ttp hargai nya. Sehingga berjumpa lg dlm entry2 aku yg berkualitas

12 jogger:

Eyqa Zaque said...

sama-sama. hihi.

cik helena said...

jangan berenti menulis!

Natasha said...

walaupon jarang komen tapi tetap singgah setiap ari,paling tidak untuk minum petang d sini

Crazee Lazzy said...

erm bagi aku femes ke x femes ke best ke x best ke x penting.. yg penting aku buat blog tuk cite bende2 yg org lain x cite.. dan aku dapat kumpul ramai kawan2... hehehe

Anonymous said...

klakar la bunyi slamat ulangbulan..haha

enyheartsdiamond said...

alaa..eny tak tegar..so tade terima kasih la? :(

Jogger said...

Billet...

aihh perasan laks... mmg bilet tegar pun thanks

Jogger said...

cik hel....

kalo x berenti menulis... camna nak mkn??? ehheheh

Jogger said...

kak tash... tu yg mahal tu... thanks alot yaa

Jogger said...

fhad.. lu nyer blog mmg ar lain bro

Jogger said...

eny tegar arr... sbb ada jer komen kat sini..

Jogger said...

elis... kalo ulangtahun tu dah tak tepat nihh