Hari Ribut

27 April 2010
Posted by Jogger

Salam,

Aku sekarang menghadapi hari yang agak ribut. Last week, seminggu aku outstation di Muar. Esk pun kena gi meeting kat Muar lagik. Kerja tak habes2.

Lepas tu, aku punya laptop kena BSOD (Blue Screen Of Death). Kira mcm window corrupted. Tak boleh masuk window. Alih2 aku reinstall balik, masuk Window 7 plak. Masih lagi menyesuaikan diri jugak.

Lepas tu, aku nyer Blackberry phone, boleh hilang lak contact dalam tu. Aku pun heran camna boleh hilang, sedangkan aku hanya update Device Manager sahaja. Habis suma hilang contact orang2 business alliances aku. Adeh. Nasib baik blogger suma save dalam hp personal.

Lepas tu plak, aku mcm x fair sbb ramai gak yang singgah kat sini. Tapi aku x kunjungi korang balik. So, very the sorry ok...

Bukan merungut, tapi meluahkan perasaan... muahahahaha

6 jogger:

JAI said...

kerja-kerja gak bro..jangan tak ingat rakan-rakan sudahlah..hehe

kitatauke said...

salam perkenalan...
dugaan tu...barang elektronik..mmg byk perangai/kerenah..

AJ said...

no phone aku ilang tak bro?hik3...cam pernah kasi je...

Jogger said...

@Jai: worait beb

@kitatauke: thanks singgah... tu arr gajet2 elektronik

@eyriqazz: no ko selamat dgn tepon cap ayam aku....

kitatauke said...

jogger:baru nak berjinak ngan blog...bosan ngan fb(sori)....blog lagi byk maklumat...

Aus MeLankoLik said...

hahahahak , format pakai w7 sedap gak la , ringan je , hahahahak